Sajtóközlemény – Lezárult a Médiaunió „Felemelő történetek” című országos kampánya

Budapest, 2022. március 3. – A Médiaunió Alapítvány 2021 májusában indult kampánya a koronavírus-járvány alatti pozitív családi történetek és legfontosabb tanulságok összegyűjtését tűzte ki célul. Az elmúlt hónapokban több mint kétszáz cikk és interjú foglalkozott a témával, a médiumok által felajánlott felületek értéke listaáron meghaladta az 1,2 milliárd forintot.

A Médiaunió Alapítvány Schmidt Mária, Csányi Sándor, Novák Péter, Rudolf Péter és Somody Imre alkotta kuratóriuma a koronavírus-járvány alatti összefogás és tanulságok bemutatását választotta a 2021-es év országos társadalmi célú kampányának témájául. A „Felemelő történetek” című pályázatra száznál is több történet érkezett, amelyek közül a szakmai zsűri kiválasztotta a megfilmesítésre kerülő három legkülönlegesebbet. A zsűri tagjai: Schmidt Mária, a Médiaunió Alapítvány Kuratóriumának elnöke; Regős Judit, a Szülők Háza Alapítvány elnöke; Bedő Imre, a Férfiak Klubja alapítója; Kohán József, az eSCom Kommunikációs Ügynökség art directora; Pantl Péter, a MOL-csoport kommunikációs igazgatója és Réthy Dávid filmrendező.

A kisfilmeket hónapokon át sugározták az országos és regionális csatornák. A történetek közül kettő a család összetartó erejét, a harmadik egy kisebb közösség összefogását mutatja be:

  • Egy páratlan édesapa története
  • Ahol mindig van válasz a szükségre
  • Egy család győzelme a vírus felett

A történetek hosszabb, 3-4 perces változata is elérhető a Médiaunió Alapítvány YouTube-csatornáján.

A kampányt erős médiajelenlét kísérte. A Médiaunió partnereinek együttműködésével az elektronikus, print- és közterületi megjelenések, illetve a járműreklámok összértéke listaáron meghaladta az 1,25 milliárd forintot, emellett több mint kétszáz cikk és interjú jelent meg a pályázattal kapcsolatban.

A kampányról werkfilm is készült, amit szintén a Médiaunió YouTube-csatonáján lehet megnézni.

Az idei társadalmi célú kampányt a MOL és az OTP Bank támogatta, szakértő partnerként a Csodalámpa Alapítvány, az Egyszülős Központ, a Férfiak Klubja, a Három Királyfi, Három Királylány Alapítvány, az Igazgyöngy Alapítvány, a Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért (KINCS), a Magyar Máltai Szeretetszolgálat, az Otthon Segítünk Alapítvány és a Szülők Háza Alapítvány segítette.

A kampány kreatív és PR-feladatait az eSCom Kommunikációs Ügynökség, a rendszeres médiaszemlét idén is az IMEDIA Kft., a médiatervezést az AdSol Media, a kisfilmek és hanganyagok szerkesztését a Post Edison vállalta.

További információ:
Kardos Ferenc
Médiaunió Alapítvány
info@mediaunio.hu
www.mediaunio.hu
+36-30/39-39-755