ÚJ TÁRSADALMI CÉLÚ KAMPÁNY
A Médiaunió Kuratóriuma továbbra is várja a témajelöléseket, hiszen vannak problémák, amelyekre a médiával közösen fel tudjuk hívni a figyelmet.
Civil szervezetek és magánszemélyek, intézmények és szervezetek jelölhetnek társadalmi célú kampánytémát az adatlap kitöltésével.
A Médiaunió Kuratóriuma a beérkezett javaslatok közül választja ki jövő évi társadalmi célú kampányának témáját.
Várjuk az Ön témajelölését is!
Javaslat társadalmi célú kampány témájára
Fontos tudnivalók
A Médiaunió Alapítvány évente egy témában valódi, mérhető hatékonyságú, társadalmi célú (reklám és PR) kampányt valósít meg, a legfontosabb társadalmi problémákban érdemi szemléletváltozást előidézve.
Társadalmi célú kampányai nem szolgálhatnak privát gazdasági érdekeket és politikai célokat.
Kampányaihoz bárki javasolhat témát, azonban csak azok a témák kerülhetnek elbírálásra és megvalósításra amelyek a társadalmi problémák megoldását és a közgondolkodás pozitív befolyásolását tűzik ki célul.
A téma kiválasztásának szempontjai:
- minél szélesebb társadalmi kört érintő társadalmi problémáról van-e szó?
- a magyar társadalomban a probléma felvetésének időpontjában releváns-e az adott probléma?
- lehetséges-e az adott társadalmi problémán kommunikációs eszközökkel segíteni?
- biztos-e, hogy a témának nincs aktuálisan politikai vonatkozása?
A Médiaunió egyes szervezeteket, sem általános kommunikációjukban, sem 1%-os kampányukban nem támogat. Kizárólag ügyeket támogat, melyeket a civil személyek vagy szervezetek fontosnak tartanak.
A Médiaunió törekszik arra, hogy egy-egy kiválasztott társadalmi cél mellé a témában érintett valamennyi szervezetet maga mellé állítsa.
A társadalmi célú kampány témáját minden évben megpályáztatjuk, magánszemélyek és szervezetek egyaránt tehetnek javaslatot a szerintük legfontosabb, a társadalom minél szélesebb rétegeit érintő problémára. Minden évben új adatlapot kell kitölteni, a nem kiválasztott témák a következő évben azonos eséllyel „indulnak” a pályázaton.